JVC GY-HM660

4.017,50 € IVA inc.
3.320,25 € más IVA
4.228,95 € IVA inc.

Sin stock - ¡Pídelo ya! Lo recibirás cuando esté disponible, normalmente antes de 7 días*

Cámara de mano ProHD con pantalla LCD

La videocámara JVC GY-HM660 es una cámara de mano ProHD avanzada que ofrece una imagen sin igual, y ofrece funciones para las noticias, los deportes, y la producción independiente. Basada en la popular GY-HM600 de JVC, la nueva JVC 620 ha mejorado los dispositivos CMOS para una mayor sensibilidad y una pantalla LCD para la visualización más brillante a plena luz del día y al aire libre. Versátil y extremadamente fácil de usar, no hay mejor cámara para la producción HD.
Especificaciones de la JVC GY-HM660:
  • Newly designed 1/3-inch 12-bit CMOS sensors (1920 x 1080 x 3)
  • F13 sensitivity — Improved
  • 23x Fujinon Auto focus zoom lens with manual functions
  • F1.6-3.0, 23x, f=4.1-94.3mm (35mm conversion:29 to 667mm)
  • Optical image stabilizer
  • 3 position ND filter (1/4, 1/16, 1/64)
  • 0.45-inch 1.22M pixel colour viewfinder
  • New, brighter 3.5-inch 920K pixel LCD display with focus assist — Upgraded
  • SDXC/SDHC memory card recording(2 slots for dual-backup, continuous recording)
  • Large file size support with SDXC card
  • 50Mbps H.264 Extreme High Quality mode (XHQ)
  • Dual Codec: Recording simultaneously HD + SD or HD + 480 x 270 (for Web delivery)
  • Live streaming w/advanced Zixi error correction and adaptive bitrate control
  • SMPTE 2022 Forward Error Correction — New Feature
  • Streaming withstands up to 50% packet loss in new high reliability mode — New Feature
  • RTMP protocol lets you stream directly to USTREAM, YouTube
  • High bitrate streaming (up to 12 Mbps)
  • Background FTP clip transfers while recording
  • Clip trimmer (basic editor)
  • Multiple encoding formats:
  • HD MPEG2 (35/25/19Mbps)
  • AVCHD 1920×1080 60i
  • 1080/60p recording capability
  • SD H.264
  • 480×270 H.264 (web)
  • 960×540 H.264 mode
  • Wide media format compatibility:
    • .MXF with rich Metadata (optimized for asset management)
    • .MOV (Final Cut Pro)
    • .MP4 (XDCAM EX™)
    • AVCHD with additional lower bitrate AVCHD modes
  • Professional switch layout and comprehensive video settings
  • Pre Rec (retro) mode (15 sec.)
  • Interval (time lapse) recording
  • Built-in stereo microphone
  • Interruptable Foldback (IFB) audio channel — New Feature
  • 2-channel balanced audio inputs (mic/line switchable) w/phantom power supply
  • HD/SD-SDI, HDMI Outputs
  • Wired remote control connector (LANC/Control-L)
  • Record UTC and position from built-in GPS
  • Enhanced web interface for remote viewing of camera images & wireless remote control from a smartphone, tablet or PC
  • Compatible with ProHD Broadcaster and Cloud server
  • Extensive metadata recording capability. Even allows insertion of metadata from remote web client.
  • FTP file upload via WiFi or Broadband
  • Secure FTP (SFTP or FTPS)
  • High performance 2D DNR

JVC GY-HM660